Autolease Kundsupport tipsar:
Hej, vad kul att du hittat hit! Vi på Autolease kundsupport vill alltid finnas här för dig som kund när du behöver stöd och hjälp. Därför vill vi gärna presentera lite tips som vi hoppas kan hjälpa dig i din vardag.
I detta månadsbrev tänkte vi tipsa lite extra om:
- Vår chattfunktion
- Frågor och Svar
Chatten:
Vad är det för öppettider på chatten? Du kan alltid nå oss på chatten mellan 08:30-17:00 varje vardag.
Var hittar jag chatten? Du hittar chatten nere till höger på vår hemsida där det står ”Chatta med oss”.
Vad kan jag få svar på? Du kan ställa alla frågor och få snabb service direkt. Du kan självklart chatta med oss utan att vara inloggad, men för att vi ska kunna svara på alla frågor (som kan vara sekretessbelagda) är det alltid bäst att vara inloggad. På chatten kan vi svara på allt från inloggning, problem med bilen, bilbeställning, återlämning, administrationsfrågor eller km-rapportering – och självklart mycket mer.
Frågor och Svar:
Var hittar jag Frågor och svar? På vår hemsida finns det en flik som heter ”Frågor och Svar” (se menyn längs upp eller hamburgermenyn om du tittar på mobilen). Vi arbetar för fullt just nu med att uppdatera Frågor och Svar med alla typer av frågor som vi får från er, för att ni enkelt ska finna svar på alla de frågor ni undrar över.
Hur söker jag fram mitt svar? I sökfältet kan du skriva in sökord eller använda dig av ”taggar” som finns under sökmenyn. Du kan också söka på relaterade ord till det du undrar över.
Vi hoppas denna information kan hjälpa dig - självklart är du alltid välkommen att kontakta oss som vanligt på telefon 08-473 46 80 eller mejl info@autolease.se också.
Vi på Autolease Kundsupport vill också passa på att önskar dig en riktigt Glad Påsk!